tomotttooww

Imorgon är det torsdag, egentligen vill jag bara vara hemma och ta det lugnt. Men har lovat att följa med Lukas för att träffa Felix, eftersom han ska köpa av honom. Vi ska träffa lite människor på fredag, vilket jag inte har lust med, men men, har ingenting annat för mig annars. Vill inte tråka en fredagskväll. Vill bara ha sommar nu så man slipper allt plugg i skolan, nationella idag gick ju SKIT kan jag ju säga redan nu. Nej nu måste jag soova. AHAHA nej måste bara berätta kollar på GLEE och SUE är fett skön hahaha, skriker och slår och slänger ungarna och slänger ner deras saker, haha inte så jätte kul om de skulle hända IRL men ändå hihi. NU babbblar jag bara på massa haha.

Kommentarer
Postat av: Platin

sv. Hahah tack :D

2011-03-16 @ 21:55:28
URL: http://platins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0