Tell me you feel the same...


Hej hopp. Fan vad jag är trött. I Söndags slaggade jag hos Linnea  och igår kväll taggade vi till Kista. Min fredag är förstörd :/ skulle gått på fest, men nej nej jag ska sitta barnvakt från 16.00 - 22.30.. Visst känner jag massssvis med pengar, och barnen älskar mig :) haha dem är jätte gulliga faktiskt. Så blev lite sur häromdagen. Men jag ska inte deppa, jag ska vara glad. Och jag mååååste shoppa, hittade 2 skit snygga jeans från SALT som jag måste köpa, ett par vita, ett par blåa och ett par typ svartblåa. Sen måste jag köpa lite tröjor och sånt som jag hittat. Ska snart till skolan, ska vara jätte duktig och vara i skolan hela dagen och kämpa, eller har inte jobbiga lektioner har Musik, Matte, No och Livskunskap. Ska på toa nu, Ciaaooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0