Planer inför senare..

Hej alla SÖTA människor. Idag har jag varit med min älskling. Han är så underbar. Han är både min underbara älskling och är som min bästavän. Imorgon ska jag också träffa honom, skulle åkt på tjejmiddag med mina härliga brudar, men de blev inställt så vi ska ta det en annan helg. Men tänkte bara berätta mina planer inför framtiden med blöggen. Jag kommer att starta en ny blogg till sommaren då jag kommer att vara mycket seriösare i min blogg, eftersom jag är en människa med mycket tankar och åsikter kommer jag dela med mig utav det eftersom jag står för det jag tycker och tänker så blire no problem. Ska även vara modell till sommaren, och min mamma ska öppa en webbbutik senare, där vi båda kommer att sammarbeta tillsammans. Modell bilder till de är på mig och min syster osv.. Sen ska jag även till Thailand i sommar i några veckor, där jag kommer leva lyx ofc. Eftersom vi har lägenhet där så kommer jag blogga varje dag. Sol och bad varje dag med dem andra människorna som bor där några 95or,94or,93or och 91or, vilket alltid är trevligt att sitta ute sena kvällar och bara snacka, sen finns det även gym där och massor utav shopping, vem vill inte läsa om de? Blev även inbjuden till en stor fest som en polare ska ha, så är ni intresserade utav biljetter säg bara till ;) åhhhh längtar redan nu till sommaren, finns inget bättre än utekvällar med polare, åka båt och sola DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS och även umgås med min älskling och familj såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0