GE MIG SOMMAR NU

Usch vilken usel dag det har varit idag. Har spytt och skit usch. Men imorgon måste jag to school, har ju nationella i NO vilket kommer gå skit, men pallar inte bry mig heller. Efter de ska jag och konne ner till moppeskolan och göra provet, så det är de som händer imorgon. Titta min underbart snygga bild, fan vad brun jag är :) åhhh blir kåt på mig själv haha. Men hellre bun är att vara white like a ghost. Längtar redan nu till sommaren när jag ser bilder och ser tusen minnen. Kommer ihåg den här dagen med Deysi och Leonard. Nu måste jag ta och plugga har 10000 inlämningar denna vecka + nästa vecka och typ 10 prov denna vecka + nästa vecka. Kill me heiiidå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0