FRIDAY!


Försov mig, åh herregud som vanligt haha. Idag blir det skolan, assss chill dag älskar fredagar. Sen blir det vara med älskling. Sen nästa helg ska jag kanske träffa mina efterlängtade sötisar Mio & Frida. Sen ska jag och mamma hämta mina försvunna kläder också. Så i helgen blir det vara med älskling och sen kanske Sara. Nästa helg så har jag tvingat min älskling att ha folk hemma, men vi får se hure blir med de. Sen kan jag ju säga it's payback time bitch.. jag erkänner att de är omoget utav mig att gå runt och ogilla folk som jag inte känner, men att en såkallad föredetta vän ska fan inte gå runt och snacka en massa skit., snart har du FAN inga vänner kvar så som du behandlar , jag har alltid ställt upp.. Har redan snackat med girlsen som du snackat skit till, och du snackar även skit om en utav mina närmsta vänner som inte gjort dig ETT SKIT. Jag är inte perfekt och har aldrig varit. h dem tycker bara du är en ren bitch, som dem ska köra över i sommar hhah. Nej men jag tänker inte sitta här och snacka skit, men jag är bara så jävla besviken på att en vän kan göra något sånt.. Jag står för de jag säger, så äre något problem äre bara att kontakta mig


Kommentarer
Postat av: sara

Du har så rätt du vet vi backar alltid dig vad som än händer. Den där acnefettot ska få se hon e hatad av oss o alla snackar skit om henne

2011-03-11 @ 11:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0