Dagens händelser


Nu är jag vaken och pigg. Ska ta och börja fixa mig nu. Sen blir det mattelektion med sötnosarna Anna och Ina. Sen slutar vi vid 12, sen ska jag möta Lukas och vara med han ett tag, sen måste jag vara hemma vid 3 eftersom de kommer blommor levererade hem. Sen blir det ut och äta middag med mamma och min syster. Så det är dagens planer. Nej nu måste jag jalla, eller bussen går om 1 timme jag har gott om tid på mig. Skulle egentligen till UMO idag igen, men jag orkar inte hihi (a) jag tänker fixa det där på egen hand, dem ska fan inte vara delaktig i någonting, klart slut! Man jag har blivit tröttare på senaste tiden ... åh. Grattis igen mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0